Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009

Κατάταξη στον Στρατό

Εδώ και ένα μήνα και 8 μέρες είμαι αυτό που λένε Έλληνας στρατιώτης.Υπηρετώ και εγώ όπως και εκατομμύρια κόσμος την "Μαμά" πατρίδα.Πραγματικά νίωθω υπερήφανος που βρίσκομαι σε αυτή την θέση.Παρουσιάστηκα στο στρατόπεδο της Θήβας και τώρα μετατέθηκα στην Σαμοθράκη.Τα πράγματα είναι αρκετά καλά θα έλεγα, βέβαια όχι όπως τα περίμενα.Το πως τα περίμενα είναι άλλο θέμα.Η Σαμοθράκη τώρα είναι ένα όμορφο φιλήσυχο νησάκι το οποίο μου δημιουργεί έντονα συναισθήματα.Μπορεί να είναι μικρό αλλά έχει έντονη ιστορία και ωραία τοπία.Ακόμα δεν βρήκα την ευκαιρία να το γυρίσω όλο το νησί αλλά έχω αρκετό χρόνο για να το κάνω αυτό.Το κλίμα είναι πολύ θετικό για τον χώρο του στρατοπέδου και νομίζω ότι έχει πιθανότητες βελτίωσης.Είμαι με τις καλύτερες διαθέσεις και νομίζω ότι θα τα περάσω καλά...Μου εύχομαι καλή θητεία και με το καλό να γυρίσω στον κόσμο έξω... Αφιερωμένο και το παρακάτω τραγούδι σε όλους τους αναγνώστες...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

:-)
Καλή θητεία στη Σαμοθράκη!